Huntik LT RPG
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Huntik LT RPG

Kuriama/Tvarkoma
 
rodiklisrodiklis  Latest imagesLatest images  IeškotiIeškoti  RegistruotisRegistruotis  Prisijungti  

 

 Titanų sugebėjimai.

Go down 
AutoriusPranešimas
Vidmantas
Admin
Vidmantas


Pranešimų skaičius : 10
Join date : 2012-04-22

Veikėjo lapelis
Titanai ir atakos.:
Veikėjo vardas: Yoshi.
Pirmasis titanas: Shakrit.

Titanų sugebėjimai. Empty
RašytiTemos pavadinimas: Titanų sugebėjimai.   Titanų sugebėjimai. EmptyPir. 04 23, 2012 3:30 pm

Albion - žaibo šūvis. Iš tolo paleidžia žaibą su kuriuo gali nutrenkti priešus.

Ammit Heart-Eater - uodegos smūgis. Kai jis smogia iš uodegos jo ATK padidėja 2 taškais.

Antedeluvian - skraidymas. Su šiuo sugebėjimu galima išvengti smūgių. Nesibaigiantis energijos ištraukimas. Kai šis titanas ištraukia jėgos iš prieš tai kovojusio titano, tai prieš kitą titaną jo ATK ir DEF padide 2 taškais. Ištraukus ir iš kito titano dar padidėja 2 taškais.

Anubian - obsidiano kardas. Puolant su šiuo kardu ATK padidėja 3 taškais. Pasidalijimas. Šis sugebėjimas šiam titanui leidžia - kai jis yra perpjaunamas jis pasidalyja į penkis mažus vabalus. Kiekvieno iš jų galia - ATK - 1, DEF - 1.

Archwarder - sužlugdymas. Šis sugebėjimas leidžia šiam titanui padaryti taip, kad jie neklausytų savo šeimininko.

Ariel - vėjo siena. Ariel sukūria vėjo sieną kuri nubloškia titanus tolyn. Tai labai gera apsaugos priemonė.

Ash - vaideninimasis. Ash gali pranykti iš vienos vietos į kitą.

Ashtoreth the Colossus - didelės galios sprogimas. Ashtoreth gali iššaukti sprogimą bet kurioje vietoje ir taip smarkiai sužeisti priešininką.

Baselaird - gynėjas. Baselaird yra labai geras gynėjas, todėl puikiai gali apginti savo šeimininką.

Black Scarabese - sekimas. Black Scarabese gali nepastebimas sekti žmones.

Bonelasher - gynėjas. Bonelasher yra labai geras gynėjas, todėl puikiai gali apginti savo šeimininką.

Brahe - suspaudimas. Brahe gali priešininką smarkiai suspausti. Tai yra jo slaptas ginklas.

Breaker - imtynės. Dėl šio sugebėjimo Breaker gali lengvai suspausti, nustumti ar numesti tolyn savo priešininką.

Bulregard - stiprūs pojūčiai. Šis titanas padeda nepasiklysti įvairiose vietovėse.

Caliban - ginklo įgūdžiai. Šis titanas gali visaip sukioti, mėtyti savo kardą. Jis yra puikiai įvaldęs savo kardą. Puolant su kardu jo ATK padidėja vienu tašku.

Caliban Ocean Warrior - ginklo įgūdžiai. Šis titanas gali visaip sukioti, mėtyti savo kardą. Jis yra puikiai įvaldęs savo kardą. Puolant su kardu jo ATK padidėja vienu tašku. Šis titanas yra Caliban'o kopija, tai yra vandens Caliban'as.

Cavalier - skraidymas. Su šiuo sugebėjimu galima išvengti smūgių. Liepsnos kardai. Įtrenkus šiuo kardu priešininko titano gynyba sumažėja 2 taškais. [Jei DEF yra 1 tai sumažėja iki 0.]

Chemosh the Colossus - milžiniškas užsimojimas. Šis titanas yra milžiniško dydžio todėl jo kumščiai irgi yra dideli. Vieno smūgio pakanka įveikti bet kokiam titanui.

Cherit - įkrova. Su šiuo sugebėjimu, šis titanas gali sugrąžinti prarastas jėgas kitam titanui.

Coralgolem - į pagalbą. Šis sugebėjimas veikia tik kai būna du arba daugiau Coralgolem. Kai yra du arba daugiau Coralgolem jie sušvyti ir jų ATK ir DEF padidėja 2 taškais.

Dark Pharaoh - smėlio audra. Dark Pharaoh sukuria smėlio audrą ir visi titanai negali matyti išskyrus šį. Visų titanų DEF ir ATK tada sumažėja iki 0.

Dendras - užvaldymas. Dendro marionetės, kurios šaudo ugnį ir ledą gali būti panaudotos priešininkų titanų kontroliavimui, bet šios marionėtės panašios į drakonus turi būti mesto Baselaird'o.

Dervish - sugebėjimų jis neturi.

Dominator - spygliai. Jo spygliai yra nuodingi. Jeigu spygliai susminga į priešininko titaną tai jis nesivaldo aplinkoje ir gali pulti net savo šeimininkus. Puolant kitus titanus jau pažeistajam jo ATK yra 0.

Enforcer - spinduliai. Enforcer gali paleisti tokius spindulius kurie gali sužeisti priešininkus ir juos nudeginti.

Fenris - įsiutęs puolimas. Įsiutęs Fenris įgauna daugiau jėgos. Kai jis būna įsiutęs jo ATK padidėja dvigubai, tai būtų iš ATK - 4 į ATK - 8.

Feyone - kontraataka. Kai Feoyne'ai trenkiama ji iškart trenkia atgal ir trenkia dar kartą kaip paprastu puolimu.

Forest Queen Diana - strėlių šūvis. Ji gali iššauti daug strėlių vienu metu. Daugiausiai tris. Viena strėlė - +1 taškas prie ATK.

Freelancer - gynėjas. Freelancer yra labai geras gynėjas, todėl puikiai gali apginti savo šeimininką. Jis turi didelį skydą.

Gar-Ghoul - agresija. Kai jis supyksta jo ATK padidėja 2 taškais.

Gareon - apribotas nematomumas. Gareon gali tapti visiškai nematomas, bet tik tam tikrą laiką. Kai jis puola nematomas jo ATK yra 3.

Goblin Brownie - sugebėjimų jis neturi.

Gold Scarabese - sekimas. Gold Scarabese gali nepastebimas sekti žmones.

Gybolg - įniršio ašmenys. Šie ašmenys yra labai aštrūs todėl pakanka vieno pjūvio, kad titanas sugrįžtų į amuletą. "Sužverėjimas". Kai Gybolg sužvėrėja jo ATK padidėja 2 taškais.

Hoplite - komandinis darbas. Kai krūvoje būna trys arba daugiau Hoplite'ų tai puolimas ir gynyba padidėja dvigubai. Iš ATK - 2, DEF - 1 į ATK - 4, DEF - 2.

Icarus - skraidymas. Su šiuo sugebėjimu galima išvengti smūgių. Akinančios strėlės. Paleidus strėlę ir jei ji pataiko į priešininką šis apanka kol kova baigiasi. Kai jis apakinamas jo DEF tampa 0.

Ice Creature - ledo sprogimas. Ice Creature sugeba iš žemės išveržti ledą ir jį susprogdinti.

Ignatius - degimas. Ignatius gali užsidegti kada nori. Tai labai efektyvu prieš Ice Creature.

Impet - ugnies šūviai. Impet gali iš savo burnos šaudyti ugnies energijos šūvius.

Jirwolf - šeštasis pojūtis. Iškviestas Jirwolf nujaučia pajovų ir gali apie jį pranešti.

Jokoul - ledo slydimas. Jokoul gali labai toli slysti ir taip išvengti smūgių.

Kilthane - riterio įkrova. Atakuojant iš kardo ATK padidėja 1 tašku.

King Basilisk - suakmenėjimas. Žiūrint į King Basilisk galima suakmenėti, jeigu jis to nori.

Kipperin - skraidymas. Kipperin gali skraidyti, bei prisijungti prie žmogaus ir taip jam suteikti savo sparnus, tada žmogus gali skraidyti.

Kopesh - aštrumas. Su savo durklu ant galvos gali nudurti priešininką. Titanui užtenka vieno dūrio. Kopesh turi aštrius nagus kuriais gali apdraskyti priešininką.

Kreutalk - rūgšties šūviai. Kreutalk gali spjauti rūgšties ir smarkiai apdeginti titaną.

Lindorm - sukimasis. Kai Lindorm sukasi jo sustabdyti beveik neįmanoma. Užtenka vieno smūgio, kad titanas grįžtų į amuletą. Laukinis įniršis. Kai Lindorm įniršta jo ATK padidėja 3 taškais.

Lunar - apšvietimas. Lunar gali apšviesti tamsias vietas. Tai yra šviesos titanas kartu su Solar.

Madea - iliuzijos. Madea gali sukurti iliuzijas ir apgauti kitus.

Megataur - raguota įkrova. Jeigu Megataur puola su ragais tai iš ATK - 5 tampa ATK - 8.

Metagolem - į pagalbą. Kai Metagolem stoja į pagalbą kitam titanui jo ATK padidėja 2 taškais.

Milcom the Colossus - milžiniški žingsniai. Nuo jo praktiškai neįmanoma pabėgti. Jis žengia didelius, greitus žingsnius.

Mindrone - spinduliai. Mindrone gali paleisti tokius spindulius kurie gali sužeisti priešininkus ir juos nudeginti.

Nighlurker - šešėlio pasala. Nighlurker gali savo šešėlį nusiųsti prie priešininko ir iš to šešėlio išlįsti.

Nordrake - ledo spindulys. Nordrake gali paleisti ledo spindulį ir taip sužeisti, bei užšaldyti priešininką.

Red Searcher - apžiūrėjimas. Red Searcher gali paleisti raudoną spindulį kuris tik skleidžia raudoną šviesą, bet ta šviesa suranda paspęstus spąstus.

Redcap - bėgimas. Redcap gali išvystyti didelį greitį ir sugauti bėgančius.

Sabriel - stiprybė. Nuo šio sugebėjimo Sabriel neturi įtakos traumoms.

Sekhmet - dūris į nugarą. Sekhmet užbėga priešui už nugaros ir tada jam dūria. Užtenka vieno dūrio laimėti kovai.

Sentinel - akmens skydas. Akmens skydas smarkiai apsaugo Sentinel nuo puolimų.

Shakrit - keliavimas. Su Shakrit galima greitai nukeliauti į betkokią vietą, taip pat jis gali vienu įkandimu nugalėti stiprius titanus, tokius kaip King Basilisk.

Shinobi - nindzės skrydis. Jis gali pranykti ir atsirasti kitoje vietoje dėl šio sugebėjimo, taip pat jis puikiai yra įvaldęs samurajų kardą.

Solar - apšvietimas. Lunar gali apšviesti tamsias vietas. Tai yra šviesos titanas kartu su Lunar.

Solwing - skraidymas. Su šiuo sugebėjimu galima išvengti smūgių.

Springer - spynų atidarymas. Springer gali labai greitai atrakinti bet kokią spyną.

Strix - įgėlimas. Strix gali pereit kiauriai priešą ir taip jį įveikti vienų įgėlimu. Įgėlus Strix išnyksta. Daugiausiai Strix gali būti trys vieno iškvietimo metu.

Terrapede - svaiginimo medžiotojas. Terrapede gali apsvaiginti priešą ir nuimti 2 DEF. [Jeigu 1 tai 0.]

Thornment - spygliuoti vijokliai. Thornment su savo vijokliais gali apvyti priešą ir neleisti jam pajudėti, o suspaudęs gali ir įveikti priešą, nes vijokliai yra spygliuoti.

Tolivane - sukimasis. Jis gali suktis ir nudaužti priešus.

Trapfeaster - spąstų nukenksminimas. Trapfeaster gali nukenksminti spąstus.

Venadek - greitas smūgis. Venadek gali labai greitai atlikti smūgius.

Ymir - sąjūngininkų iškvietimas. Ymir gali iškviesti penkis Ice Creature.
Atgal į viršų Go down
https://huntikrpg.lithuanianforum.com
 
Titanų sugebėjimai.
Atgal į viršų 
Puslapis 11

Permissions in this forum:Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume
Huntik LT RPG :: Info :: Pagrindinė skiltis.-
Pereiti į: